Thursday, February 10, 2011

MUka COmel DAh jaDi SINga

KISah HARi Ini WAt Aku BengaNG n KelaKAr..


Sori la yek..patutnya aku cite pasal adik pempuan aku kat sini hari ni...tapi xnk wat cm ne kan …...aku tengah bengang tahap cipan nk mampus dah ni..hehehe

Nak dijadikan cerita lakan, hari ni kat tempat kerja...manager aku marah-marah plak..klu x marah aku xpe ni aku pun terbabit sama..aduh tension tol..hal semangat nk buat kerja tau..

Ada ke patut , kaunter rosak dia marah aku..aku bukan nye jaga kaunter tu pun..time rosak aku repair je la..cashier tu yng salah x pasang suis utama, aku yang kene marah..klu korang jadi aku korang bengang x...??? pastu bila aku feedback balik beritahu ape yng rosak..dia jawab dia x faham..aku cakp punya la detail dia boleh x faham lak..adui...bek x yah duk malaysia klu x faham bahasa melayu...aku pun cakap tamil ke, bahasa banjar ke, iban ke..bahasa melayu la amoi...pas dia kata x faham dia terus pergi tempat lain..aku pun x tahu mane dia pegi..tu dia punya pasal..malas nk amik tahu.

Pergh........semalam punya la cantik muka dia, hari ni dah mcm ikan curut dah..hahaha..yela mane x cantik nye buat fesyen rambut baru..tentu la cantik kan..asyik tya cantik x dia je....memng pun cantik aku tengok rambut baru dia ni mcm japan girl..nmpak muda lak manager aku ni..heheehehee..tomei..tomei hakhakhak..dia senyum sampai malm klu korang nk tahu...mane x happynye smua kate cantik ma..eh..aku ni dah myimpang jauh lak..patutnya aku tengah bengang lagi ni..grrrrrrrrgrrrrrrrrgrrrrrrrrrrrrrrgrrrrrrr..

No comments:

Post a Comment