Thursday, February 10, 2011

SNAP PIC CHINESE NEW YEAR AT T.M BERA- PART 2

ni gambar-gambar aku snap waktu raye cina tu...
ni aku ...tomei x ..hahhaa
ni security yang jaga malam tu..name di Min....mcm name dalam kartun wonder pet tuje kan...hehehe

ni jejaka yang paling handsome kat T.M ni..but hensome ke???
klu nk cari jodoh cari la mamat ni..i call him Mr.RAM..
bukan yang kurus tu tau yang tunding jari tu Ram.

ni si renex n aku...poyo je minah ni kan..semangat sambut cny la katakan..kih kih kih
mamat mcm chinese look ni nama dia chandra..nepal la..jangan salah pandang plak..cute je orang nye..

minah yang comei ni plak adik aku...baru je habis SPM..aku panggil dia yann je..poyo sikit budak ni..hahahaha
ni nama dia Shyam...dia ni suka perasaan hensem..bagi aku muka dia boleh la tahan juga..tapi not my taste budak ni..still budak lagi baru 21 thun..muda lagi kan..dah 3 tahun tinggal kat Malaysia ni..dah ada yng punya..korang x leh kacau mamat ni tau...
mak cik yang belakang Chandra ni,name dia Untie Bedah...dia ni tempat aku mengadu domba...semua masalh n marah aku aku cite kat dia la..dia ni boleh dikatakan macm mak aku la..

pic ni plak aku snap tim nak balik..dari kiri Iyan,Zimah,Azreen(renex),Linda(rindu) nad that boy is Chandra. aceh ceh..possing betul betul tau...
ni pun pic aku snap waktu nk balik..baju kuning tu Syham,Ram,Purna n Chandra.. 
budak dalm pic ni budak boy tau..she's girl..nama dia ZIMAH..comei kan..
ank India Ni adik beradik tau, yg pakai baju hijau tu..JAYA n baju belang-belang tu plak adik dia..name dia PARVATHY ..hei thamby . i tgk dak mcm kuda belang dah u pakai mcm ni hahahaha...baru beli baju terus pakai minah ni..bau kedai tau..hehehehehe..kantoii........


k..la aku pun dah nk balik ni..ni je tuk hari ni..daaaaaaaaaaa,,tata titi tutu..bye....

 

No comments:

Post a Comment