Friday, July 12, 2013

JALAN-JALAN CARI KERJA

Assalamualaikum w.b.t......

First,  nak cite , yang aku dah resign dari company Tunas Manja..hehehehhe..oh bahagia nya....

secondly, pas je resign lusanya aku terus gi umah kakak aku kat Klang,  konon-konon nak cari kerja la..hehehehe..dah seminggu aku duk kat klang ni baru la aku start cari kerja baru,hehehehe...

thrirdly, dah hari ke-3 aku cari kerja asyik x cakap tunggu panggilan aje,,bosan gak rasanya ...

hari plak aku g cari kerja lagi , just isi borang je,,x interview pun ....hmmmm, xde rezeki kot..Dah nasib badan hehehehe...tapi aku pengang pada 1 prinsip, nak tahu ape tak ?? rezeki seseorang tu allah dah beri pada semua orang yang penting kita kena berusaha saja....

Aku yakin satu hari nanti aku kan dapat gak kerja yang aku inginkan...Aku nak balik ofis hour je,dah tak nak macam dulu lagi...huuhuhuhhu..penat oooo balik lewat malam hari-hari plak tu..hehheheheeh

No comments:

Post a Comment