Thursday, January 20, 2011

DaLAm HAti ADa TamaN -

i think this story it's funny la juga, tapi x tau la korang yang membacanya..hahahaha

ni aku nak cite abaout sorang hamba Allah ni... Elly (bukan nama sebenar)..nanti malu la dia klu aku letak nama betul dia..pic dia pun aku xnk letak...nanti korang mesti ejek dia punya..

yang aku tahu lepas Elly break of dengan boyfren dia,Elly dah tutup rapat² pintu hati dia..ye la,mane x tya langsung x penh senyum dengan kaum Adam tau..Sikap dia pada kaum Adam plak dingin je..mane ada lelaki k dekat dia...tapi aku tahu dalm hati dia , mesti dia perlukan seseorang untuk bermanja..

tapi aku ,hormat dengan keputusan dia,walaupun dia benci lelaki tapi dia x penh terfikir nk balas dendam ape yang x-bf dia buat kat dia..yang aku tahu dia, selalu berharap x-bf dia berubah dan kembali kejalan Allah..Tapi untuk Elly bersama balik dengan lelaki yang selalu membuat Elly menangis..X mungkin..

Elly,berubah menjadi kasar bila bertutur dengan boy..sikap tegas dan suka marah²..aku tahu hati Elly masih sakit lagi..Lagipun klu hati sakit susah nak sembuh..

So, sekarang dah dekat 2 tahun Elly single...aku dapat tahu Elly selalu main Msj dengan 1 orang.tapi aku x tahu siape. One day, i ask to her about this matter...Elly pun cite la bout her story with the lucky boy tu...hahahahaha..aku dah agak Elly ada perasaan pada boy tu..yela aku memang confirm la..

cuba korang bayangkan la,klu seorang girl tu selalu senyum bila nampak that boy..selalu borak sama..Elly plak asyik cite bout boy tu je..

Elly ada tya aku, yng boy tu suka dia...Elly ckp kata aku dia x jwb pun..aku tya dia balik..sama ada dia suka bdk tu x...Elly ckp dia suka tapi...........aku faham maksud dia..boy tu bukan beragama Islam..
tu yang susah Elly nak kata YES...

keputusan kat tangan Elly,so ape pun keputusan itu pilihan Elly sendiri..

ADAKAH HUBUNGAN ELLY BERJAYA??? itu aku x tahu...biar takdir yang tentukannya..Aku harap YES....

So elly akn jupe the TRUE LOVE dia....cayok cayok cayok

No comments:

Post a Comment