Saturday, January 15, 2011

KiSaH sediH TerKenang Kembali -

dah lama aku x update blog aku ni..sori la bz sesanggat tau..ye la dah nk raye cina ni aku sibuk la..nama pun kerja dengan retailing..so tired this month tau..ni pun aku curik-curik je update blog aku ni..

hari ni, masa aku tengah pasang kaunter 9 aku dapat msj dari ex-bf aku..pergghh..banggang tol budak tu,ade ke hantar msj mergarut kat aku..aku pun ape lagi cuak la takut.. x puas-puas lagi ke dia nk wat hati aku sakit..xleh ke dia tengok aku happy je..mesti ke ganggu hidup aku lagi..ape salah aku kat dia..
Dia lelaki paling teruk penah aku jumpa..xde orang lain seteruk dia..bodoh...
macm mane aku boleh kenal dengan lelaki macm ni.. Ya Allah....sabarkan lah hati aku, tenangkan lah fikiran ku..

bila terkenang balik ape yng dia buat kat aku air mata aku berjujuran jatuh..sedih sangat..mna tidaknya...kesetian dan kepercayaan aku terhadap dia , langsung di abaikan...ape dosa aku pada nya sehingga sanggup memperlaku aku sebegini...

3 tahun..aku sabar dengan perangai buayanya dan tempoh itu juga aku hidup dalam kesedihan.sakit...
 masa couple dengan aku, dia cari prmpuan lain,bukan setakat tu je..siap tido same lagi....byangkan 3 tahun aku sabar dengan perangai dia mcm ni..dah brjuta maaf dan peluang aku kasi dia, tapi dia x pernah hargainya..

sampai 1 masa, aku x leh tahan ,dia couple dengan adik kawan aku  sendiri. Kawan aku tu pun 1 masalah,nak kata bodoh memeng dia bodoh dengki dengan aku dalam diam pastu tikam aku dari belakang..Ada ke patut dia suh adik dia ngorat budak laki tu dulu..
x ke bodoh tu..saje nk rosakkan hubungan org..aku pun x sangka perangai dia mcm tu...

1 hari tu,kawan aku tegur budak laki tu ,pasal luvbud kat leher dia..dia ingat aku yang buat tapi aku x penh buat mcm
sori dah nk balik kerja ni...nanti aku sambung lagi kisah sedih aku ni k...

No comments:

Post a Comment