Friday, January 21, 2011

LAGI² Offer BApe banyak MAu offer DA

klu musim CNY ni...mesti banyak offer kat tempat kerja aku.....perghhhh.......boleh jadi gila setiap jam mau tukar pord card..tension la juga.Tapi aku suka cz banyak air ctn yang di offer kan.hahahaha..harga pergghhhh kaw kaw punya la turun.

ada 1 yang aku x suka, custemor x henti² datang beli kat sini..penat siot...tapi aku paling benci klu custemor cina datang beli kat sini setiap sen di kira tau..tekurang bagi 1sen pun minta balik..bapak segala kedekutnya manusia ni....

knpalah aku pilih keja kat retailing line ni..aku cuba gak cari kerja lain tapi aku dah sayang nk tinggal kan tempat ni..may be aku x sedar kot yang aku ni jenis suka tengok orang ramai beli belah kat sini kot..mcm² ragam and gaya manusia aku tengok dari hujung rambut hingga hujung kaki..mcm² ragam tau..
   contoh mcm hari ni,ada offer lagi..so mcm biasa la rutin harian la ape lagi tukar pord card je manjang..hehehhe
 klu musim perayaan ni aku sibuk sangat,aku pun x tahu ape yang aku sibukkan....1 hari suntuk aku ke sana ke mari entah ape aku buat pun aku x tahu...penat memang la penat tapi berbaloi gak keje ni..boleh cuci mata ma..
  ha..ada 1 lagi, ada sorang staf nepal ni memang pantang tengok aku keluar pegi depan,mesti marah aku..dia ckp mcm ni "eh u xde kerja ke?? "aku plak jawab je la"suka hati sy la nk kerja ke x, u sibok wat pe"..nama nepal tu GUN..aku x suka dia..
  malam ni plak custemor ramai gila, yela carlsberg sailang RM89.88..mane cine x datang beli..
Manager aku plak ,bapak la happy nye semalam coz sales cawangan ni up 2 kali ganda ma, klu x silap aku RM103804.55...pergh x banyak tu..Ni la usaha aku n rakan sekrja yang lain dah bertungkus lumus nk dapatkan sales macm tu..klu x hampeh xde pun mcm tu..coz custemor cine kat sini simpan duit tuk CNY mcm ni la..kedekut taik hidung masin..hahahaha
     Tadi aku kene panggil cz offer x jadi,adehhhhhhhh...kene aku set balik offer tu..xkan korang x tahu kan kat rak letak harga lain tapi scan harga lain mesti bengangkan.....So sape patut disalahkan..Aku la..hahahaha...yela aku la yang kawal semua harga kat cawangan ni..it's my job..
   Aku harap malam ni punya sales lebih baik dari semalam..coz aku xnk tengok manager aku tu muka mcm ikan curut je..hahahahaha..x senang nk buat kerja tau..
  sekarang pun dah nak pukul 10 malm so custemor pun tahu la pergi balik rumah mereka..sebelum kene halau..tapi ada gak custemor yang degil tauu..datang lewat pastu minta mcm²..custemormcm ni aku x suka..i dislike this people..
 k la nk balik ni ...esok ada offer lagi....lain barang dan lain harga...
bye..

(jiWA KAcau)

No comments:

Post a Comment